Bliv frivillig i kirken

Tveje Merløse kirke har et bredt udvalg af aktiviteter for både børn og voksne i alle aldre. Vi har foredrag og koncerter, håndarbejdsværksted, babysalmesang og familiegudstjenese, og mere.  Vi har derfor brug for hænder til at hjælpe med alt det praktiske, for at få det hele til at hænge sammen.

Vil du være del af et hyggeligt fællesskab? Vil du være med til at give andre gode oplevelser? Har du lyst til at hjælpe os?

Der er mange typer af opgaver. Der er både brug for hjælp til praktiske opgaver som for eksempel at købe ind, lave kaffe, bage kage, vaske op eller andet, og brug for kreative hjælpere til nogle af vores børneaktiviteter, blandt andet til at sy kostumer og hjælpe til med kreative aktiviteter.

Hvis du kunne tænke dig at være frivillig, eller bare gerne vil høre nærmere, så er du meget velkommen til at kontakte kirkekontoret, en af præsterne eller kirke- og kulturmedarbejderen

Vi glæder os til at møde dig!

Hvert år, den første fredag i marts, holder kirken en fest for de frivillige som tak for det store arbejde de gør for os. Ved festen er det de ansatte og menighedsrådet, der får lov at varte de frivillige op - både med god mad og drikkevarer, samt underholdning.