Babysalmesang

Billeder fra babysalmesang Billeder fra babysalmesang

Babysalmesang er et tilbud til babyer fra 0-12 mdr. og deres forældre, hvor de sammen kan have et par hyggelige timer fyldt med leg og musik.

Babysalmesang foregår i Kirkeladen hver mandag kl. 10 (og kl. 12 hvis der er behov for to hold). Vi synger en times tid, og efterfølgende er der kaffe og te samt tid til at pusle og give mad til de små.

Og hvad er så babysalmesang for noget? Først og fremmest handler det om at være sammen med sit barn på en ny måde, og få en masse inspiration til sange og lege man kan lave sammen med sit barn. Derudover handler det om at stimulere barnets sanser på forskellige måder, gennem musik, lyd, bevægelse og synsindtryk. Vi synger salmer og almindelige børnesange, laver fagter, vifter med tørklæder, danser, blæser sæbebobler og meget andet.
Vi synger kun første vers af sangene, så de er hurtigt lært. Kom og vær med uanset om du synger godt eller ej. Dit barn holder mest af netop din stemme.

Hvert hold afsluttes med en kort babysalmesangsopvisning i Kirken en lørdag formiddag, hvor fædre, bedsteforældre, søskende og andre interesserede har mulighed for at komme ud og se hvad vi har lavet med de små i ugernes løb.

Hvis du har lyst til at være med, kan du tilmelde dig her: Babysalmesang
Nyt hold starter den 8. april.

Det er GRATIS at deltage.

Billeder fra babysalmesang Billeder fra babysalmesang

Se her hvad vi laver til babysalmesang:

Hvis du går og overvejer om det der babysalmesang mon er noget for dig, så kan du få en lille forsmag på det her:

Se her hvad vi laver til babysalmesang

Sang for de mindste